:host { --enviso-primary-color: #00BAFF; --enviso-secondary-color: #00BAFF; font-family: 'boijmans-font', Arial, Helvetica,sans-serif; } .enviso-basket-button-wrapper { position: relative; top: 5px; } .enviso-btn { font-size: 22px; } .enviso-basket-button-items-amount { font-size: 12px; line-height: 1; background: #F18700; color: white; border-radius: 50%; width: 24px; height: 24px; min-width: 0; display: flex; align-items: center; justify-content: center; text-align: center; font-weight: bold; padding: 0; top: -13px; right: -12px; } Previous Next Facebook Instagram Twitter Pinterest Back to top

R E F L E C T I E S - doe mee!

Tot en met 5 oktober 14.00 uur kun je jouw R E F L E C T I E S op Depot Boijmans Van Beuningen delen. Vertaal jouw persoonlijke visie op het depot naar beeld of tekst. In samenwerking met de Urban Department Store tonen we van 1-14 november een selectie van de reflecties in het centrum van Rotterdam.

Rotterdammers als Susan Bijl en Alex Boogers gingen je al voor met hun creaties New Shopping Bag Mirror & Agaat en het gedicht Blik op Rotterdam. De samenwerking van Rotterdamse Poëet M., muzikant Winterdagen, dansgezelschap Conny Janssen Danst en filmmaker Ruben Hamelink leverde de prachtige productie Bouwgrond op met het depot als schitterend middelpunt.

Bouwgrond.
Bouwgrond.
Alex Boogers, Blik op Rotterdam.
Alex Boogers, Blik op Rotterdam.
Susan Bijl, New Shopping Bag Mirror & Agaat.
Susan Bijl, New Shopping Bag Mirror & Agaat.

Het depot en de collectie van Boijmans Van Beuningen maken bij veel Rotterdammers iets los. Hoe zie jij het depot? Wat doet Depot Boijmans Van Beuningen met jou? We nodigen je uit jouw reflectie in beeld (foto, schilderij, tekening, illustratie, etc.) of woord (gedicht, zin, woorden) te delen. 

Lees meer over R E F L E C T I E S en deel jouw bijdrage

Expo R E F L E C T I E S  

De R E F L E C T I E S worden tentoongesteld in posterframes in het centrum van Rotterdam van 1-14 november en in samenwerking met de Urban Department Store is een selectie reflecties te zien op etalageruiten van een aantal leegstaande winkelpanden in het winkelgebied in Rotterdam-Centrum. En alle inzenders krijgen een poster van hun inzending voor thuis aan de muur. Last but not least: drie inzenders krijgen voor de opening een sneak peek en zien als eersten het depot met meer dan 151.000 objecten. Deze eerste kennismakingen met het gebouw en de kunst laten we vastleggen door twee Rotterdamse creatieven en delen we in onze campagne.