:host { --enviso-primary-color: #FF8A21; --enviso-secondary-color: #FF8A21; font-family: 'boijmans-font', Arial, Helvetica,sans-serif; } .enviso-basket-button-wrapper { position: relative; top: 5px; } .enviso-btn { font-size: 22px; } .enviso-basket-button-items-amount { font-size: 12px; line-height: 1; background: #F18700; color: white; border-radius: 50%; width: 24px; height: 24px; min-width: 0; display: flex; align-items: center; justify-content: center; text-align: center; font-weight: bold; padding: 0; top: -13px; right: -12px; } Previous Next Facebook Instagram Twitter Pinterest Tiktok Linkedin Back to top
Amor, Tod und Jenseits (Intermezzi, Opus IV, Bl. 12) (Amor, Dood en Hiernamaals)

Amor, Tod und Jenseits (Intermezzi, Opus IV, Bl. 12) (Amor, Dood en Hiernamaals)

Max Klinger (in 1881)

Vraag maar raak

Laden...

Bedankt, je vraag is verzonden.

Helaas, er is iets mis gegaan met het verzenden van je vraag. Probeer het aub nog eens.

High-res beeldmateriaal aanvragen

Meer informatie

Specificaties

Titel Amor, Tod und Jenseits (Intermezzi, Opus IV, Bl. 12) (Amor, Dood en Hiernamaals)
Materiaal en techniek Ets en aquatint op chine collé
Objectsoort
Prent > Tweedimensionaal object > Kunstvoorwerp
Locatie Dit object is in het depot
Afmetingen Hoogte 158 mm
Breedte 411 mm
Makers Graficus: Max Klinger
Inventarisnummer L 2016/21 (PK)
Credits Aankoop met steun van Stichting Lucas van Leyden, 2016
Collectie Tekeningen & Prenten
Verwervingsdatum 2016
Vervaardigingsdatum in 1881
Interne tentoonstellingen ‘Een handschoen’ - Grafiek van Max Klinger (2017)
Materiaal
Object
Techniek
Ets > Manueel > Diepdruktechniek > Druktechniek > Techniek > Materiaal en techniek
Aquatint > Ets > Manueel > Diepdruktechniek > Druktechniek > Techniek > Materiaal en techniek

Alles over de maker

Max Klinger

Leipzig 1857 - Grossjena 1920

Bekijk het volledige profiel