:host { --enviso-primary-color: #FF8A21; --enviso-secondary-color: #FF8A21; font-family: 'boijmans-font', Arial, Helvetica,sans-serif; } .enviso-basket-button-wrapper { position: relative; top: 5px; } .enviso-btn { font-size: 22px; } .enviso-basket-button-items-amount { font-size: 12px; line-height: 1; background: #F18700; color: white; border-radius: 50%; width: 24px; height: 24px; min-width: 0; display: flex; align-items: center; justify-content: center; text-align: center; font-weight: bold; padding: 0; top: -13px; right: -12px; } Previous Next Facebook Instagram Twitter Pinterest Tiktok Linkedin Back to top
Studie naar  Pierre Puget's sculptuur de Milo van Croton (1682) en een compositieschets van figuren in een landschap rondom een vuur

Studie naar Pierre Puget's sculptuur de Milo van Croton (1682) en een compositieschets van figuren in een landschap rondom een vuur

Paul Cézanne (in circa 1879-1880)

Vraag maar raak

Laden...

Bedankt, je vraag is verzonden.

Helaas, er is iets mis gegaan met het verzenden van je vraag. Probeer het aub nog eens.

High-res beeldmateriaal aanvragen

Meer informatie

Specificaties

Titel Studie naar Pierre Puget's sculptuur de Milo van Croton (1682) en een compositieschets van figuren in een landschap rondom een vuur
Materiaal en techniek Potlood
Objectsoort
Tekening > Tweedimensionaal object > Kunstvoorwerp
Locatie Dit object is in het depot
Afmetingen Hoogte 310 mm
Breedte 240 mm
Makers Tekenaar: Paul Cézanne
Inventarisnummer F II 118 verso (PK)
Credits Bruikleen Stichting Museum Boijmans Van Beuningen (voormalige collectie Koenigs), 1940
Collectie Tekeningen & Prenten
Verwervingsdatum 1940
Vervaardigingsdatum in circa 1879-1880
Verzamelaar Franz Koenigs
Externe tentoonstellingen The Hidden Cézanne. From Sketchbook to Canvas (2017)
Cézanne: The Drawings (2021)
Materiaal
Object

Zie je iets wat niet klopt of heb je aanvullende informatie over dit werk? Stuur ons een berichtje

Alles over de maker

Paul Cézanne

Aix-en-Provence 1839 - Aix-en-Provence 1906

Paul Cézanne studeerde in Parijs aan de Académie Suisse. Hij werd geweigerd aan de kunstacademie en de Salon wilde zijn werken niet exposeren. In 1882,...

Bekijk het volledige profiel