Previous Next Facebook Instagram Twitter Pinterest Back to top

Veelgestelde vragen over het e-ticket

Het bestelde e-ticket is niet ontvangen, kwijtgeraakt of je hebt vragen over de geldigheid. Hieronder vind je het antwoord op veelgestelde vragen.

1. Ik heb na afronding van mijn bestelling geen bevestigingsmail met het e-ticket gekregen. Wat moet ik nu doen?

Controleer eerst of de bevestigingsmail in je spamfolder terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact op met de helpdesk van Ticketcounter: info@ticketcounter.nl of 010 7516400 (maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur).

2. Ik ben mijn e-ticket kwijt, wat moet ik nu doen?

Je kunt je ticket opnieuw printen of opnieuw opvragen via de bevestigingsmail. Lukt dit niet, neem dan contact met de helpdesk (zie vraag 1). 

3. Is mijn e-ticket overdraagbaar aan iemand anders?

Ja, het e-ticket is overdraagbaar. Maar let op: bij een e-ticket met een kortingspas moet je de kortingspas laten zien bij de kaartcontrole. Deze kortingspas is niet overdraagbaar.

4. Kan ik mijn e-ticket ruilen / geld terugkrijgen?

Nee, het is niet mogelijk je e-ticket te ruilen of geld terug te krijgen.

5. Is mijn e-ticket onbeperkt geldig?

Reguliere e-tickets zijn onbeperkt geldig. E-tickets voor een speciale tentoonstelling zijn alleen geldig tijdens die tentoonstellingsperiode. 

Let op: het is niet mogelijk het e-ticket te ruilen of geld terug te krijgen.