Vragen over uw e-ticket?

Ticketverkoop

De e-tickets voor het museum zijn onbeperkt geldig. Voor de tentoonstelling Gek van surrealisme (11 februari tot en met 28 mei 2017) kiest u echter een bezoekdatum. Dit om de verwachtte drukte te kunnen reguleren. Let op, dat u gedurende toeslagperiodes het juiste ticket koopt.  Het e-ticket is uw toegangsbewijs met een unieke barcode. Uw toegangsbewijs kunt u zowel geprint als via uw smartphone laten scannen bij de entree van het museum. (Let op: de e-mail zelf is geen toegangsbewijs, alleen het PDF-bestand met barcode)

U koopt één ticket waarmee u het hele museum kunt bezoeken.

Gek van surrealisme

Met uw e-ticket Gek van surrealisme kunt u gebruik maken van de fastlane in het museum. Tijdens drukte kan het wel voorkomen dat de maximale capaciteit van de zaal wordt bereikt. In dat geval wordt u verzocht even te wachten.

Groepstickets

Online kunt u maximaal 14 tickets tegelijk aanschaffen. Wilt u met meer dan 14 personen komen dan kunt u een groepsbezoek reserveren. Groepen van minimaal 15 personen kunnen tegen een gereduceerd het museum bezoeken. Kijk hiervoor op www.boijmans.nl/groepen.

Kortingskaarten

Bent u in het bezit van een museum- of andere kortingskaart en boekt u online een e-ticket, vergeet dan niet uw pas mee te nemen bij uw bezoek. Bij binnenkomst worden zowel uw e-ticket als uw kortingskaart gescand.

Vragen over uw e-ticket?

Als u geen e-mail heeft gekregen na afronding van uw bestelling kan het zijn dat de bevestiging in uw spam terecht is gekomen. Controleert u deze map met ongewenste e-mails. Mocht uw e-ticket hier niet tussen zitten, neem dan contact op met de helpdesk info@ticketcounter.nl of +31 (0)10 – 751 64 00. Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 - 17.30 uur. In het weekend is onze helpdesk bereikbaar per mail. 

1.Ik ben mijn e-tickets kwijt, wat moet ik nu doen?
U kunt uw tickets altijd nog opnieuw printen of opvragen via de bevestigingsmail die u heeft ontvangen. Mocht dit niet lukken, dan kunt u contact opnemen met de helpdesk info@ticketcounter.nl of +31 (0)10 – 751 64 00. Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 - 17.30 uur. In het weekend is onze helpdesk bereikbaar per mail. 

2.Is mijn e-ticket overdraagbaar aan iemand anders?
Ja, uw e-ticket is overdraagbaar. Let op: bij e-tickets met kortingspassen moet de kortingspas getoond worden bij de kaartcontrole. Deze kortingspassen zijn niet overdraagbaar.

3.Kan ik mijn e-ticket ruilen / geld terug krijgen?
Nee, het is niet mogelijk uw e-ticket te ruilen of geld terug te krijgen.